Anime Serbia forum
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Dragon ball, Bleach, Naruto i svi ostali anime... Za sve ljubitelje anime serija, manga, download, slobodne teme,filmovi,programi,igrice, misterije i jos puno toga na Anime Serbia forum, registrujte se da bi videli KOMPLETAN sadrzaj foruma

PrijemPrijem  Latest imagesLatest images  TražiTraži  Registruj seRegistruj se  PristupiPristupi  

Star Wars Knights of the Old Republic II The Sith Lords

Ići dole 
4 posters
AutorPoruka
Stewcha the saiyan
Admin
Stewcha the saiyan

Broj poruka : 644
Anime novac : 826
Datum upisa : 22.03.2010
Godina : 32

Star Wars Knights of the Old Republic II The Sith Lords Empty
PočaljiNaslov: Star Wars Knights of the Old Republic II The Sith Lords   Star Wars Knights of the Old Republic II The Sith Lords I_icon_minitimePon Apr 05, 2010 11:51 am

evo i drugog dela koji je isto dobar kao i prvi

Star Wars Knights of the Old Republic II The Sith Lords KOTOR_II

Poslednji izmenio Stewcha the saiyan dana Uto Apr 13, 2010 9:49 am, izmenjeno ukupno 1 puta
Nazad na vrh Ići dole
https://animeserbiaforum.forumsr.com
stefantrisic

stefantrisic

Broj poruka : 348
Anime novac : 384
Datum upisa : 25.03.2010

PočaljiNaslov: Re: Star Wars Knights of the Old Republic II The Sith Lords   Star Wars Knights of the Old Republic II The Sith Lords I_icon_minitimePon Apr 05, 2010 4:44 pm

Moram ovo da odigram ali nisam neki ljubitelj
Nazad na vrh Ići dole
Stewcha the saiyan
Admin
Stewcha the saiyan

PočaljiNaslov: Re: Star Wars Knights of the Old Republic II The Sith Lords   Star Wars Knights of the Old Republic II The Sith Lords I_icon_minitimePon Apr 05, 2010 6:45 pm

Pa ja ne volim uopste rpg igre ali posto je ovo star wars a svaka star wars igra znaci da je veliki hit odigrao sam i ovu... upravo je igram, ali bolje odigraj prvo prvi deo k.o.t.o.r. 1 on je bolji
Nazad na vrh Ići dole
stefantrisic

stefantrisic

Broj poruka : 348
Anime novac : 384
Datum upisa : 25.03.2010

PočaljiNaslov: Re: Star Wars Knights of the Old Republic II The Sith Lords   Star Wars Knights of the Old Republic II The Sith Lords I_icon_minitimePon Apr 05, 2010 9:39 pm

Ok
Nazad na vrh Ići dole
Coa

Coa

Broj poruka : 58
Anime novac : 66
Datum upisa : 24.03.2010

PočaljiNaslov: Re: Star Wars Knights of the Old Republic II The Sith Lords   Star Wars Knights of the Old Republic II The Sith Lords I_icon_minitimeUto Apr 06, 2010 2:44 pm

Dobra je igrica ali i ja vise volim prvi deo
Nazad na vrh Ići dole
Stewcha the saiyan
Admin
Stewcha the saiyan

PočaljiNaslov: Re: Star Wars Knights of the Old Republic II The Sith Lords   Star Wars Knights of the Old Republic II The Sith Lords I_icon_minitimeSre Apr 07, 2010 10:22 am

Pa drugi deo se malo nastavlja na prvi...
Nazad na vrh Ići dole
toci

toci

Broj poruka : 16
Anime novac : 39
Datum upisa : 13.06.2011
Godina : 28

PočaljiNaslov: Re: Star Wars Knights of the Old Republic II The Sith Lords   Star Wars Knights of the Old Republic II The Sith Lords I_icon_minitimePet Jul 01, 2011 12:18 pm

Admine nije ti los sajt ali svaka tvoja tema se sastoji iz jedne recenice pa posle ovaj
"mali Goku" i Darth Vader dodaju i po njihovih pola recenice i to posle ljudi gledaju
po 200 put a ustvari samo vas troje zajeno udjete u to po 150 puta...pogledaj moje
tekstove, dugacki razumljivi i istichu sustinu...brate ti ko da imas 10 godina...
Nazad na vrh Ići dole
Sponsored content

PočaljiNaslov: Re: Star Wars Knights of the Old Republic II The Sith Lords   Star Wars Knights of the Old Republic II The Sith Lords I_icon_minitime

Nazad na vrh Ići dole

Star Wars Knights of the Old Republic II The Sith Lords
Nazad na vrh 
Strana 1 od 1